معاون وزير بازرگاني:
عرضه مرکبات با قیمت‌های مصوب از 15 اسفند


یزدفردا "سرویس خبر:ضیغمی گفت : تقاضای محصولاتی مانند آجیل، خشکبار و شیرینی مشکلات و پوشاک نیز در این دوره افزایش می یابد اما با برگزاری جشنواره‌ها و فروش‌های فوق‌العاده مردم به راحتی می توانند اقلام مصرفی خود را با قیمت مناسب تامین کنند.

معاون وزیر بازرگانی از امضای تفاهم‌نامه‌های لازم برای تامین میوه و مرکبات شب عید خبر داد و گفت : از پانزدهم اسفند، عرضه سیب و پرتقال با قیمت‌های مصوب آغاز می‌شود.

به گزارش یزدفردا  به نقل از واحدمرکزی خبر ، محمدعلی ضیغمی با اشاره به افزایش تقاضای میوه و مرکبات در ایام پایانی سال گفت : تقاضای محصولاتی مانند آجیل، خشکبار و شیرینی مشکلات و پوشاک نیز در این دوره افزایش می یابد اما با برگزاری جشنواره‌ها و فروش‌های فوق‌العاده مردم به راحتی می توانند اقلام مصرفی خود را با قیمت مناسب تامین کنند.

ضیغمی خاطرنشان کرد‌: وزارت بازرگانی برنامه ریزی های لازم را برای تامین میوه شب عید انجام داده و پیش‌ بینی ‌ها برای ذخیره‌سازی میوه و مرکبات از زمان برداشت صورت گرفته است.

وی از اعلام آمادگی بخش خصوصی برای تامین، تولید و توزیع اقلام مصرفی ایام نوروز خبر داد و گفت : تشکل‌های تولیدی برای تامین کالاها با کیفیت و قیمت و میزان تعیین شده اعلام آمادگی کرده‌اند و نیاز بخش‌های توزیعی در سامانه وزارت بازرگانی ثبت شده است.

ضیغمی از ذخیره‌سازی کالای مورد نیاز شب عید خبر داد و گفت : مرکبات با قیمت‌های تعیین شده در واحدهای منتخب توزیع می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت بازرگانی آماده است در صورت نیاز، توزیع میوه و مرکبات شب عید زودتر از موعد اعلام شده آغاز کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا